اولین حرف سال و آخرین حرف من

« من قدر خود را بزرگ تر از آن می دانم که محبت خویش را از کسی دریغ کنم٬ حتی اگر آن کس محبت مرا درک نکند و به خیال خود سوء استفاده نماید. من بزرگ تر از آن ام که به خاطر پاداش محبت کنم و یا در ازای عشق تمنایی داشته باشم. من در عشق خود می سوزم و لذت می برم و این لذت بزرگ ترین پاداشی است که ممکن است جواب عشق من به حساب آید. »
                            
                                                                                                    استاد چمران (ره )

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ب.ظ http://shaparparak.blogsky

سال نوت مبارک ستاره جون اما
چرا آخرین حرف؟

خودم سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ

آخرین حرفم خطاب به یک شخصه و در یک مورد خاص.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد