سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است......

امشب می خوام یه اعتراف کنم
فکر نمی کردم دیگه کسی تو قلبم باقی مونده باشه
یا دلم بتونه واسه کسی تنگ بشه!
اما می خوام اعتراف کنم
دل من هنوزم عاشقه!!

یعنی می رسه روزی که تو هم از من جدا شی....
همین الان
همین جا
بهم قول بده همیشه باشی
تنهام نذاری....قول بده!....
نمی خوام تو پرنیان بعدی باشی.....
اخه من تاب غربت ندارم.....

 ان سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
 هر کجا هست خدایا به سلامت دارش




نظرات 10 + ارسال نظر
سرمه سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ

... کاندر خواب بیند آب ...

بی بی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
اب ریختی پشت سرش؟؟؟؟؟

همه ما رفتنی هستیم کاشکی می شد دل نبندیم ٬ تا دل کندن انقدر سخت نباشه .. مرسی از محبتت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ

آدما ۴ دسته اند(البته ممن است دسته های دیگری هم باشد ولی هیچ کدام از آدمها در آن عضویت ندارند،مثلا خرچنگی .کرکودیل یا یک کاکتوس وحشی!--کسی چه میداند--در آن گرو ها باشد!)
اما آدمها تنها در این ۴ گروهند!
۱-آنها که با رفتن راحت میشوند و بازماندگان ناراحت!(مخصوص اولیا!)
۲-آنها که با رفتن ناراحت میشوند و بازمانگان راحت!
(مخصوص اشقیا-شاید من هم!)
۳-آنها که با رفتن ناراحت میشوند و بازمانگان هم ناراحت(مخصوص دوستان!)
۴-آنها که با رفتن راحت میشوند و بازمانگان راحت!
(مشمولان این دسته بقیه ی آدمها هستند!)

غلامرضا همدانی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.hajatrava.persianblog.com

سبقت یعنی جلو افتادن یعنی تنها شدن . تاوقتی که دوتایی سبقت معنایی نداره ولی وقتی که تنها شدی می تونی سبقت بگیری . درضمن همراهی در زندگی به تنهایی معنا نداره همون طور که یه دست صدا نداره . بهرحال اگر دوست داری از کسی که دوستش داری سبقت بگیر تا ببینی که باز تنهایی و خبری از پرنیان نیست . یاحق

فواد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ب.ظ http://tabut.blogfa.com

.زیاد ناراحت نباش . دخترا خیلی زود میتونن همه چیزو فراموش کنن و به یکی دیگه دل ببندن.

mermaid چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

اتفاقا این از خصوصیت آقایونه!

عش شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ

همیشه ...

ح یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

بودنت را نشان بده...........

Mayfly دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

حالا اون دوستمون یه قاف کم داره
اما آخه ح هم شد اسم!

Mayfly سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 ق.ظ

می بینم که دارین درساتونو -دوره- می کنین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد