«در دیر مغان امد یارم قدحی در دست

مست از می و می خواران از نرگس مستش مست........»

*مدتی است که هیچ چیز نمانده جز تنهایی

خیلی دوستش دارم اما گاهی وجود یک نفر لازمه!!!

.....امشب یک شب خاصه!!از اون شبایی که یک حس خاص برام می ارند!

تقریبآ‌ همه رفته اند (!!؟؟).......کسی باقی نمونده........شاید بهتر بود به  اینجا هم کسی نمی امد......

چند روزه دارم فکر می کنم اگر قرار باشه یک چیز خیلی خوب برای خودم بخوام ......؟؟؟اما هنوز این سوال بی جوابه!!چرا؟؟.......خدا کنه یادش بره که این سوال رو پرسیده!!

اینم یک امتحانه شبیه همه امتحان های دیگه بلکمم به ذاته بی ارزشتر!!!اما یک فرقی داره......اگر نتونم.....چیزی را باهاش از دست میدهم که........

.......یک دنیا التماس دعا

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:45 ب.ظ

.....!

مهربون جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ق.ظ

چرا email خودت رو تو وبلاگ نذاشتی؟؟

شاپرک جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ق.ظ

من در این تنهایی خوشم... یادنه؟....!

غلامرضا همدانی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ب.ظ http://hajatrava.persianblog.com

مدتی بود که ندیده بودمت . دلتنگی را یکجا خالی کردم . ولی زیاد نبود . انتظار بیشتر داشتم . طرح نو مبارک . خدا پربرکتش کند . طبق روال با یک شعر آمدیم . « تنگ کودک ماهی » خوش آمد نمی گویی ؟

چه عجب ! پارسال دوست......این غیر فعالیتونم که تمومی نداره!!!

هیچکس هیچکس شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:27 ق.ظ

شاید بهتر بود اینجام کسی نمی اومد!اینو هستم.منم دلم می خواست....

mermaid یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ

دختر خوب پس چرا آپدیت نمیکنی؟(غم کنکور اگر بگذارد:)..آره؟)

جاناتان یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:20 ق.ظ

چه عجب ستارهء سهیل !:)
این تنهاییه که میگی رو با دنیا عوض نمی کنم

غلامرضا همدانی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.hajatrava.persianblog.com

سلام . کجایی بابا . ما از غیر فعالی در اومدیم ... یه سری بزن خوشحال میشم . یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد